Sunday, September 21, 2008

new talent at home

Ngah aku boring2 kt umah, aku telah mempelajari sesuatu yg berfaedah iaitu kotak rubik..hehe..boring yg teramat sgt smpai aku merajinkan diri aku mempelajari cara menyelesaikan kotak rubik..

hehe..ni le kotak rubik 2

So..first step adalah menyelesaikan muka pertama..pusing nye pusing jd le cmni

selesaikan muka pertama dlu ye jd cmni


Setelah jd cm di atas, kita selesaikan lapisan di dibawah muka pertama..pusing2 kan lg smpai le jd cmni..

wt lk lapisan pertama bawah muka yg dh sip 2..jd le cmni ek


Dh siap cmni..wt lk lapisan kedua bawah muka yg dh siap 2..pusing lg dan pusing lg smpai jd cmni..

hehe..lapisan kedua lk dh siap setelah dipusing2


At last..setelah penat memusingkan kotak rubik ni..ia akan menjadi seperti ini..makne nye stage terakhir sebelum kotak rubik ini siap

ini adalah stage terakhir sebelum kotakini siap

Dan ahkir sekali ni le kotak rubik yg dh siap..hehe..sebelum ni aku dpt wt 1 muka je..pstu aku biar kn je r..hehe..

dh siap pn..hehe..pndai x aku..haha..

2 comments:

Azzwaa said...

ko nie mmg bosan tahap gaban ker heheheh...
xpe2, satu anjakan yg bagus!
keep it up!

ijamdbest said...

hehe..dh xtau nk wt ape dh ajue..hehe..