Sunday, May 4, 2008

no clue


assalamualaikum..Firstly, nk btau je..aku xtau nk tulis sbnrnye..klo xphm xpe le ek..lyn je r ek..
ok..kita bermula dgn pg ini..pg ni aku bgn lmbat ckt, sbb smlm aku online smpai pg..dh lps mndi
aku dgn xbreakfast trs g CC nk print tesis..ni je r keje yg aku wt sebelum nk chauww dr UMT ni..
ok..aku call le kwn aku ni, dia kte ade tmpat murah..so.. aku follow r dia..smpai je kt sne ade lg ramai makhluk yg dikenali d c2..dorang tau lg awal rupanya..xpe r, ape yg ko hrpkan ngan aku yg pemalas ni..xtau cr lubang langsung..hehe..

ok..sementara aku kt c2, aku btul2 le kan tesis aku yg maha hebat 2 (hehe..angkat bakul sndri le pulak mamat ni...sori lg sekali)aku ngt aku sorg je r yg byk salah (aku kn pemalas)..rupa2nya dorang lg byk salah dr aku..bangga le kjp aku..hehehe..kmbang gk r hidung aku ni..so..aku pn mnmbahkan kepeningan kepala dorang ke tahap max ngn menggunakan teknik genjutsu ku yg tahap ke-3..hehe..kalah Itachi, dan teknik aku berjaya menyerabutkan bukan hanya otak tetapi
juga rambut walaupun setelah membuat teknik rebonding..hehe..aku kn hebat..kalah semua yg hebat kt dunia ni yg anda tahu..hahaha!!!

akhirnya, sampai le giliran ku untuk memprintkan tesis ku..mula2 print dh salah dh..nombor naik atas le..xde nila, xde 2 le..sehingga membuat diriku sendiri tensen dan serabut..tetapi!!ada tetapi ye kwan2..aku berjaya mengatasi masalah yg dihadapi berkat pengalaman ku dalam bidang yg berkenaan..disebabkan itu, aku berjaya print tesis ku sebanyak 2 copy shj..hehe..ckt je..

setelah semua selesai, aku pun meneruskan perjalananku untuk mengambil tandatangan dari supervisor ku yg baik ati dan sempoi tetapi sesiapa yg tidak mengenalinya akan mengandaikan nya sebagai 'dekkamen'..hehe..ngok cite my boss my hero ek..aku ngat kan aku yg lmbat nk amik tndatangan tp aku yg plg awal rupanya..(sebnrnye aku dapat turn nk print last skli td..so dorang dh tinggal kan aku..huhuhu...)..ok, selepas itu, kene mengadap legend ninja 'ero-sennin' untuk dpatkan tndatngannya..sbenarnya dia ketua jabatan aku..nme nye Prof. Dr. Senin Bin Hasan..2 sbb aku pnggil ero-sennin..hehe..tp dia mmg gatal nagn pompuan pn..jgan btau dia ek..hehe..
tp aku baik ngan dia..so, xde pape yg xbest le berlaku..

tiba lahmse nye nk potostat lg 2 copy tesis aku(nk jimat duit, dh nak balik umah..aku lk nk amik lesen keta..kne le kmpul duit sndri..hehe..)so, aku angan kwan aku pusing le nk cr kdai potostat..lupa lk aku nk ngok jam yang wktu 2 kul 6 dh..cr nye cr nye cr..akhirnya jmpe kdai yg dimaksudkan..tp xksampaian kerana kertas yg kedai 2 gn kurg berkualiti untuk standard ketas tesis..so, aku reject le kdai 2 dan pegi ke kdai yg kompom best..sampai je kt depan kedai 2..aku ngok dh tutup..aku ngok jam aku dh pkul 6.30 rupanya..nk btau le kt cn yee kwn2, kdai kt tgganu bkk lmbat tp tutup awal..so, klo datang tgganu ni siap sedia le ek..

so keje aku tuk potostat x ksampaian dan aku meneruskan perjalanan ku lk ke destinasi seterusnya iaitu medan peperangan ping pong..hehehe..sampai je d c2 aku lihat pemain ade 3 org..xckup sorang, aku pn masuk le..dan peperangan berjalan ngan lancar dan jayanya dan berakhir dengan seri 1-1..hehe..main kt dewan kmpung mne ntah..bdk2 remaja tgganu cn bodoh byk..kemudahan ade tp xmain..tau duk atas motor prenggg!!!3x pstu bwk minah kt blkg..dh le kmpung.. 2 r kwn aku kte..think +ve..dorang 2 budak kmpung sebelah ke, adik beradik ke..xpn dh kawin dh..so, aku pkr le cm2.. walaupun aku tau realiti itu mmg pahit..hehe..

dh abis main aku balik dan aku kt cn skg..hehe..

tammat

lain kli ye aku cte ek..

assalamualaikum..

No comments: